e merkpopularitei

Dyskusje o wszystkim co dotyczy serialu lub strony.

e merkpopularitei

Postprzez caicai2017 » Śr mar 14, 2018 3:25 am

Temidden van een Nike Air Max Zero Mujer doorlopende retail-apocalyps, hebben atletische modebedrijven zoals Adidas en Nike zich als lichtpuntjes onderscheiden, beter dan winkelcentra en warenhuizen. Maar de merken hebben elkaar fel gestreden om hun aandelen in de athleisure- en sneakermarkten uit te breiden en ze hebben heel verschillende idee?n over hoe dat te doen.
Het plan Nike Air Presto Hombrevan Nike om de concurrentie te slim af te zijn, impliceert een "enorme transformatie", aldus CEO Mark Parker. Een groot deel van het plan van Nike bestaat uit het verbeteren van www.wimatherm.de de manier waarop het zich presenteert aan zijn klanten en focust op de waargenomen kwaliteit van het merk. Nike besloot om het aantal retailpartners terug te Nike Air Vapormax Femme brengen van 30.000 naar slechts 40 als onderdeel van de transformatie. De overgeblevenen zijn bereid om met Nike samen te werken om unieke merkervaringen aan te bieden voor Nike Roshe Run Femme de producten van het bedrijf.
Adidas daarentegen neemt een geheel andere aanpak, in plaats daarvan op schaal. De financieel directeur van het bedrijf, Harm Ohlmeyer, sprak met UBS over hoe het zou proberen zoveel mogelijk Amerikaanse schappen te bereiken.

"De focus in Noord-Amerika blijft sterk op het winnen van marktaandeel voor Nike Roshe Run Damen het adidas-merk als een manier om op schaal gebaseerde leverage te cre?ren, voordat de winstgevendheid ronduit wordt bestuurd," zei Fred Speirs, een analist bij UBS, in een notitie Nike Blazer Mujer over het ontmoeten van Ohlmeyer.
Speirs zei dat Adidas zijn langetermijnambities in evenwicht brengt om zoveel mogelijk marktaandeel te veroveren met korte-Nike Air Max 90 Damen Schwarz termijneisen van aandeelhouders. Speirs merkt echter op dat de sportartikelenmarkt bijzonder wispelturig is en onderhevig aan veranderende merkpopulariteit.
Een afnemende Nike Air Max 1 Femme greep op de voorkeuren van klanten heeft Nike ertoe gebracht zijn strategie te heroverwegen. Jordan schoenen, een van Nike's grootste merken, is een goed voorbeeld. Het merk verloor zijn kroon als de onbetwiste koning van de sneakermarkt, omdat het productieproces van Nike te traag was en de presentatie niet helemaal klopte.
Nike Nike Air Max 1 Hombre heeft dit jaar zijn aandelenprijs met 9.21% verhoogd en handelde woensdag rond de $ 56.74. Adidas is met 23.05% gestegen. De concurrentie tussen 's werelds beste sneaker merken klinkt meer en meer als een echte voetrace.
Nike sprak gisteren over zijn plan om de productie te versnellen tijdens de investeerdersdag van het bedrijf (25 Nike Air Max 95 Mujer oktober). CEO Mark Parker en de rest van het Nike-team probeerden de aandeelhouders gerust te stellen dat het bedrijf nog steeds van plan is zijn concurrentie te ontlopen, ondanks Nike Air Max 95 Femme een aanhoudende vertraging van de verkoop en intense druk van rivaal Adidas. Maar de leidinggevenden zeiden dat nieuwe producten in de pijplijn, meer aandacht voor e-commerce, strakkere distributie door retailpartners, en-natuurlijk-snelheid van cruciaal belang zijn voor de langetermijngroei van het bedrijf.
caicai2017
 
Posty: 206
Dołączył(a): Pt gru 01, 2017 10:52 am





Re: e merkpopularitei

Postprzez valendar2 » Cz gru 06, 2018 12:50 am

valendar2
 
Posty: 70683
Dołączył(a): Pn wrz 17, 2018 6:24 am


Powrót do Due South

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], valendar2 i 17 gości

cron